MENGENALI SMKBR

SMK BUKIT RANGIN
25150 KUANTAN
Tel : 09-536 6235
Faks : 09-536 1457
Emel : cea4081.smkbr@gmail.com

Lokasi : Perumahan Bukit Rangin
Visi : SMK Bukit Rangin Sekolah Kluster Kecemerlangan Tahun 2016
Misi : Melestarikan Sistem Pendidikan Yang Berkualiti Untuk Membangunkan Potensi Individu Bagi Memenuhi Aspirasi Negara

Friday, 13 September 2013

Selamat Tinggal SMKBR / BRASS!


Assalamualaikum ...

Disini satu coretan seorang Guru Ganti yang menggantikan guru cuti bersalin iaitu Pn. Asnor Samiza....tahniah! Beliau adalah En.Wan Mohd Syafiq Ikhwan yang mengajar di SMKBR selama 3 bulan. Beliau juga seorang bekas pelajar SMKBR 6 tahun yang lepas ...

Pengalaman semasa mengajar di SMKBR/BRASS?

Seronok mengajar disini, pelajar semua OK, sporting, dengar kata..... walaupun tak semua. Seronok menjadi guru disini. SMKBR bagus kerana ada bacaan al-Ma'thurat dan Yaasiin. NUR ISLAM hidup disini ...

Pengalaman semasa belajar di SMKBR 6 tahun lepas? 

Memang terbaik apabila menjadi pelajar di sini. Guru-guru baik - baik belaka, selalu beri semangat dan mesra pelajar. Walaupun waktu itu tidak seperti sekarang dan pelajar pada masa itu lebih berdisplin, jadi hubungan pelajar dan guru begitu erat....









Terima kasih Cikgu Syafiq!

3 comments:

  1. Dulu masa jadi Guru Ganti xde pon di Post... yg ni ade plak... dah takde cerita ke? Blogger SMKBR tolong jangan Pilih Kasih dalam membuat cerita... banyak cerita lain lagi yg boleh dimasukkan... konpius lah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Biarlah.. Post ni saje je nak bgitahu yang cikgu shafiq tu dah berjaya skarang sampai jadi cikgu kat smkbr ni.. Tak menggangu hidup dan mati punn

      Delete
    2. Haahaaha... Marah nampak... sorylah.. saya cuma nak bagi blogger sedar je, jangan pilih kasih dan syok sendiri. Itu je, takde niat pun nak ganggu hidup n mati. Saya komen untuk tujuan kebaikan. Kita semua ade kelemahan masing2. so Fikirlah secara waras dan positif. Jangan terus melatah.

      Delete